Hejsa,
Kan det lade sig gøre at lave sin egen menu til at skrive og håndtere tingene til wordpress?
Venlig hilsen,
Kenneth
Sin egen menu? Mener du eget tema til admin-delen?
Det kan sagtens lade sig gøre at lave eget tema, det er dog ret krævende, da det kræver indsigt i opbygningen af admin-filerne.
Jeg bruger dette plugin, det er meget godt synes jeg.
Sin egen menu? Mener du eget tema til admin-delen?
Det kan sagtens lade sig gøre at lave eget tema, det er dog ret krævende, da det kræver indsigt i opbygningen af admin-filerne.
Ja mener om man kan lave en admin menu som passer til temaet og som ikke viser de nyeste ting til wordpress osv.?
Ja, så havde jeg forstået dig rigtig, og jeg står ved hvad jeg sagde :)
Det plugin Thimas linker til ser dog ud til at kunne bruges til at få indflydelse på hvad der vises i Kontrolpanalet, men ikke selve designet.
Men det kræver meget erfaring hvis det skal ændres?
Jah, altså du skla jo vide noget om HTML og CSS, og det vil nok også være en god ide a thave lidt styr på PHP, for man skal jo sætte sig ind i adminområdets opbygning, så jeg tror at det vil være et større projekt.
Okay, jeg tror jeg vil vente med sådan noget så :)
Tak for hjælpen !
Det kan selvfølgelig foretages visse designmæssige ændringer kun vha. CSS. Men "fremmedes" stysheets kan godt være lidt roede at finde rundt i.
Hvis du på et tidspunkt vil rode med det, kan du måske få glæde af pluginet "WordPress Admin Themer"
Du skal være logget ind for at skrive.