Er ved at sætte en lille shop op med WP-commerse og vil gerne have lidt indput til den smarte måde at bruge Grupper og Kategorier.
Hvad er egentlig forskellen?
Tak ;-)
Er ved at sætte en lille shop op med WP-commerse og vil gerne have lidt indput til den smarte måde at bruge Grupper og Kategorier.
Hvad er egentlig forskellen?
Tak ;-)
Har store problemer med at editere i Products. Hver gang jeg gør det går backend ned og skriver »Internal Server Error«.
Har slukket nogle ubrugte plugins men har stadig en del aktive.
Efter lidt tid kan jeg køre videre og hver gang jeg reparerer eller optimerer databasen kan jeg køre et par gange igen.
Ved du noget? Har du erfaring med WP E-commerce?
Tak
Hej pete,
Hvilken host bruger du?
Jeg har tidligere haft lidt udfordringer med php memory og wp ecommerce, det er et skud i tågen, ved du hvor meget php memory du hat til rådighed?
Dbh
Morten.
Hej Morten
Jeg har Gigahost. Tror jeg har noget der ligner 124 mb php memory.
Det er udelukkende når jeg redigerer »Products«. Alt andet fungerer fint hurtigt.
Desuden er nogle af ordene i shoppen stadig engelsk. Kan vel oversættes manuelt eller?
Se shoppen her: http://www.silvalifesystem.dk/shop/
Pete ;-)
Morten, har set at du tidligere har omtalt en fil til dansk oversættelse (vers. 3.6), og at den løste problemet med de engelske ord. Kan du sende mig filen på info@peteandersen.dk
Ligeledes, har du løst udfordringen om momsberegning - at den kun kan lægge moms til?
På forhånd tak
Pete ;-)
Hej pete,
Du kan downloade den dansk sprogfil her:
http://wordpress.blogos.dk/2009/10/03/dansk-betalingsmodul/
Det ser ud til du har løst det med momsen?
Jeg har ingen ide om hvorfor redigeringen af produkter driller, jeg bruger selv gigahost.
Dbh
Morten.
Jeg har fjernet momsudretningen helt og skrevet at alle priser er inkl. moms. Ikke helt optimalt
Hentet og uploadet sprogfilen men der er stadig mange tekster der ikke er oversat.
Ellers ser det ud til at fungere OK. Får Dankort på en af dagene.
Ønskelisten indeholder: Random sortering af produkter og efter nummerering. Bagudrettet moms.
Pete ,-)
Hej pete,
Jeg har mailet din en anden sprogfil, prøv og se om den skulle være bedre.
Vedr. momsen, nej det er ikke optimalt man også den løsning jeg valgte.
Dbh
Morten.
Faktisk kan den godt lave bagudrettet moms ;-)
General Setttings - Moms include in prices: Ja/nej
Sprogfilen gør ingen forskel - måske gør jeg noget forkert med den. Har bare lagt den ned i Languagemappen.
Tak
Hej pete,
Så må du igang med at opdatere sprogfilen, jeg har desværre ikke tiden lige pt.
Det er korrekt med language mappen
wp-content/plugins/wp-e-commerce/languages/DK_da.php
Fedt med momsen, smider du et link til din shop ? :)
Dbh
Morten.
"da_DK" er vidst den korrekte måde at skrive det på ;)
De andre hedder også noget med .php i slutningen
Men der er også nogen der hedder wpsc_da.mo og wpsc_da.po
Hvad med dem? Er det ikke også sprogfiler? De ligger ihvertfald i mange forskellige sprog også...
?
Hej pete,
Det kan være de har lavet det om så man kan redigere dem i poedit. (hvilket er super)
Dbh
Morten.
Du skal være logget ind for at skrive.