det lyder som en god ide, kender du en nørd ud over mig? det er ikke så lige til, bor i polen og her er der ikke mange som forstår dansk endsige kan skrive æ,ø&å, og så jeg ualmindelig stædig, har lige fundet ud af
"Valg af aktive tema
Sådan vælger du et tema til dit websted:
Log ind på WordPress Administration Panels.
Vælg panelet Udseende, så temaer.
Fra de tilgængelige temaer sektionen, klik på Tema titel (eller tema screenshot) for det tema, du ønsker at aktivere.
En forhåndsvisning af temaet vil blive vist.
For at aktivere temaet klikke på Activate "Theme Name" linket i øverste højre.
Dit valg bør straks blive aktive.
så jeg har kun et problem tilbage, hvorfor hulen har jeg ikke knappen "udseende"? kan det tænkes jeg ikke har fuld adgang til min Wordpress? når der er hul igennem vil jeg sætte en nørd på, da jeg gerne vil ændre en hel del, men ikke ønsker at miste kontrollen som tidligere og ikke aner hvor og hvordan jeg kommer ind på mit domæne, er dog glad for du gider og har holdt mig til ilden, Tak for det
Jeg kan se der har været mange andre brugere inde og læse med, og de har sikkert glæde at at få løsningen så jeg håber de kan få den, og så kan det være jeg med med tiden kan bidrage med nogle positive svar her og bruge tiden til at svare her og passe mit arbejde og kunderne kan læse det som jeg har at formidle
Mvh Johnny