Når man bruger Sider på hjemmesiden, kan man så få sidentil at åbne i et nyt windue ved at klikke på den?
mvh Ivan
http://www.Bordinghus.dk
Åbne sider i et nyt windue
(11 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Ja - brug den indbyggede menufunktion. Brug "brugerdefinerede links" og sæt flueben i, at linket skal åbne i en nu fane (tjek dine "skærmindstillinger", hvis du ikke kan finde muligheden).
Tilføjelse:
sæt flueben i, at "linket" skal åbne i en ny fane
Er vist gældende for alle typer af menupunkterSkrevet 11 years siden # -
Jeg har tænkt på det samme, og hvis jeg bruger den indbyggede menufunktion kan jeg ikke vælge brugerdefinerede links, men blot links og her er det ikke muligt at sæt flueben i, at "linket" skal åbne i en ny fane.
Jeg kan blot oplyse det link jeg ønsker- Kan det være noget med mit tema at gøre?
Jeg er total ny i Wordpress, men har nogle års erfaring med Joomla og PHP-fusion. så det er vel tid til at prøve noget nyt :-)Skrevet 11 years siden # -
Tjek skærmindstillinger
Skrevet 11 years siden # -
Samme problem som CSDK. Har tjekket skærmindstillingerne.
Prøv at åbne menupunkterne efter at de er tilføjet menuen
Prøvet men fortsat ikke muligt at vælge??
Men kan faktisk godt huske at jeg har set det en gang, men nu er det væk??Skrevet 11 years siden # -
Har du "flueben" de rigtige steder under skærmindstillinger ?
Ja det har jeg, og har også prøvet med et flueben i dem alle
?Skrevet 11 years siden # -
Tvivler på, at det er themaet, der driller. Bruger også twentyten på en enkelt side, og der er der ikke problemer.
Prøv evt. at deaktivere dine plugins.
Hvis det har en positiv effekt, så aktiver et af gangen for at finde "synderen"Skrevet 11 years siden # -
Det kunne heller ikke løse problemet???
Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question