Mit admin panel vises ikke i frontend, når jeg editerer i Chrome. Det er ikke noget problem i IE.
Siden er swingshoes.dk.
Er der nogen bud?
Mit admin panel vises ikke i frontend, når jeg editerer i Chrome. Det er ikke noget problem i IE.
Siden er swingshoes.dk.
Er der nogen bud?
Går ud fra du mener den sorte bjælke øverst?
Jeg følger spændt med her, da jeg har samme problem med en enkelt side (har flere sider med samme tema hvor det virker perfekt).
For mig er det dog ligegyldigt hvilken browser jeg bruger og hvis jeg skifter tema er det OK. - mystisk.
@alsc
Ja du har selvfølgelig flueben under bruger vis værktøjslinie?
Har læst noget om at det kan være en cookie - så du kan jo prøve at slette cookies i Crome. Det hjalp dog ikke for mig.
Er du logget ind i begge browsere?
Nej, men har prøvet lidt af hvert mht. at være logget ind og ud, og har slettet cookies hen ad vejen
@jensnyhavn: Jeg har forsøgt at slette cookies uden større held.
Er fluebenet det her? http://imgur.com/XTVSiVQ
Ja til flueben. Har ingen ide om hvad der er galt. Har prøvet at geninstaller wp og Weaver. Hjælper ikke
Jeg har nu prøvet forskellige browsere. Chrome og Firefox viser ikke adminbaren, men IE gør.
Jeg har fået løst mit problem. Jeg bruger WeaverII Pro som har utallige indstillingsmuligheder. Her var et flueben sat forkert.
Synes jeg kan se at du bruger twenty-ten med et child-tema? Jeg er kommmet frem til at det er tema relateret og selv om det måske lyder mærkeligt så tror jeg det ligger i temaets footer.php. Kan der ligge noget i dit childtema der påvirker footer.php?
Du kunne prøve at uploade en frisk footer.php
@jensnyhavn
Jeg har fået løst mit problem. Jeg bruger WeaverII Pro som har utallige indstillingsmuligheder. Her var et flueben sat forkert.
Mainoptions - footer - Hide "final" area. Her må IKKE være flueben
YES !! Tak
Da jeg fandt ud af at det er tema relateret konsulterede jeg Weaver support som er fantastisk. Hurtig og korrekt svar http://forum.weavertheme.com/discussion/10842/menubar-frontend-missing#Item_4
Blot i orientering
@jensnyhavn: Jeg må kigge efter en ren footer.php. Jeg mener ikke, jeg har lavet nogen ændringer, men man skal vist aldrig sige aldrig.
Hvor finder jeg en original footer.php til twenty ten?
Fandt det.
@jensnyhavn: Hm, det virkede ikke.
Nej - jeg har også problemer - er faktisk på bar bund lige nu. Virker det hvis du skifter tema? Det gør det for mig. Ved godt at det ikke er en løsning men kan måske indkredse problemet.
Jeg smed twenty thirteen, fourteen og fifteen og canvas på for at teste, men uden held. Det pudsige er stadig at editorbaren er synlig i IE, men ikke Chrome eller Firefox.
Jeg prøvede også lige at deaktivere alle plugins uden held.
@jensnyhavn: Jeg prøvede at kigge under Indstillinger > Generelt og her opdagede jeg at min WordPress-adresse (URL) og Webstedsadresse (URL) ikke var identiske (med og uden www).
Da jeg satte dem til at være ens, kom adminbaren frem på frontend.
Du skal være logget ind for at skrive.