Hejsa,
I dag sad jeg og bestilte 3 ting på nettet, fra 3 forskellige webshops. Jeg brugte ikke min egen computer så derfor havde jeg ikke nogen formular-data gemt i browseren.
Og så var det egentlig at jeg tog mig selv i at blive voldsomt irriteret over den besværlighed der ligger i at skulle udfylde navn, vej, område, by, post nr., land, telefon osv. osv. som de fleste webshops beder en om.
Og nej, hvis jeg kan undgå det så gider jeg ikke oprette mig som bruger i 3 forskellige webshops som jeg køber noget i én gang i mit liv, hvilket så var i dag.
Så var det jeg tænkte, findes der noget smart til Wordpress (eller andre CMS'er) som kan gøre denne process nemmere for den besøgende?
Jeg ved at der findes webshops der har 'adresseopslag' baseret på telefon-nummer, men min erfaring siger mig at det sjældent virker(?)
Findes der noget andet eller smartere man kan bruge, som virker hver gang og som gøre det nemt at skulle udfylde en standard webshop-formular?
Jeg spørg til dels fordi jeg handler meget online, og fordi at jeg selv går med planer om at starte en webshop, bygget i Wordpress.
Pft.
CB