Et eller andet er gået galt i min ene text widget og der er nu små prikker i højre side af menuen. Jeg har stirret mig helt blind på det men kan ikke lure hvilken kode der står galt. Kan I hjælpe mig?
Åh nej
(8 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 18 years siden #
-
Til syneladende er min kalender og oversigten over kommentarer også forsvundet...
Skrevet 18 years siden # -
På mærkværdig vis er der flere problemer med min side i firefox end i explorer. Det virker som om sidemenuen er blevet for lille til kalenderen - men jeg har ikke ændret på bredden. Måske skal jeg bare gå i seng og så virker alt forhåbentlig i morgen ;)
Prikkerne er fordi widgets er en list
Det kan du fjerne ved, at ændre det i css'enAt nogle af dem er væk, ved jeg ikke lige.
Men det mærkelige er at de er sat ind i en ren textwidget og jeg har ikke bedt om prikker og de var der ikke i går og i eftermiddags?!
Hvilken kode skal jeg lede efter i CSS'en?
Nu jeg har kigget nærmere efter, så kan jeg se at der er nogle <li class="sidebox">,
der er røget udenfor din <div id="sidebar"></div>. Hvordan du har gjort det, ved jeg ikke lige, men det er grunden til de ekstra prikker og dine forsvundne sidebar elemtenter.Prøv at fjern dine sidebar elementer(widgets) en efter en, og se hvilken der laver rod i HTML'en.
Den første der er hoppet ud, er id="kalender", så jeg ville starte med den der ligger lige før den og den bagefter.
Så er det vist sengetid :)
Jeg gik i seng med dunrende hovedpine i går - men der er stadig rod. Øv øv! Hvordan kan jeg ændre i koden for kalender? Den er jo et standardelement...
Så er det vist fikset. Tror bare det var en enkelt </DIV> der var i overskud. Nu fik jeg samtidig flyttet lidt rundt på elementerne ;) Tak for hjælp!
Skrevet 18 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question