ejeren trykkede på update, før jeg kunne nå at reagere, og hele produktsiden med e-commerce forsvandt. Er der nogen der ved hvordan jeg får hele skidtet tilbage? Det er måneders arbejde. Skal jeg starte forfra. Jeg kan heller ikke uploade plugins længere - det virker ikke og de tidligere var væk.
Al hjælp blive værdsat
alle butikkens produktsider væk
(12 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Du har ikke en backup som du kan smide på?
Skrevet 13 years siden # -
så ville jeg ikke have et problem...
Andre forslag?Skrevet 13 years siden # -
Hej Torben
Ta' kontakt til din udbyder og hør om de ikke jævnligt tager database backups, rigtig mange hosts gør det, de er bare ikke alle lige gode til at informere om det.Erhm var også inde på din side og kigge.. jeg ved godt det er et lidt... Doh spørgsmål, men er wpec aktiveret? for som jeg ser det er din shop ikke aktiv overhoved så tjek lige plugins at den ikke "bare" deaktiverede efter update.
mvh
Dan MortensenPS. jeg er storbruger af wpec selv, og har aldrig været udsat for at wpec stopper med at virker pga. en update. (har dog været udsat for produckts og variations forsvandt efter en shop update)
Hej Dan,
Tror måske at du er inde på noget af det rigtige. Alle mine plugins stod først som deaktiveret og så forsvandt de fuldstændigt. Nu kan jeg simpelthen ikke får systemet til at acceptere plugins. Når jeg prøver at oploade et får jeg følgende svar:
Udpakker pakken…
Installerer plugin…
Kunne ikke oprette mappe. /hsphere/local/home/himawari/tokyo-lingeri.dk/wp-content/plugins/wp-e-commerce/
Installation af plugin mislykkedes.
Ja, det virker ikke - men hvorfor?
Prøv at upload plugins via FTP, det plejer at funke
Mvh JohnSkrevet 13 years siden # -
Jep som John siger, upload via FTP til din plugin folder :-)
Den indbyggede funktion i wordpress kommer sikkert til at virke igen næste gang du opdatere din wordpress installation, så vis du kan upload via FTP så vent med at gøre noget ved selve din wordpress til næste opdatering er kommet ud. :-)Du kan også prøve at re-opdatere din side? kan måske fixe problemet vis det ikke kan vente.
mvh
Dan MortensenSkrevet 13 years siden # -
prøvede, den registrerer ingen plugins. Kan jeg give Dan eller John gæstepassword og lad jer kigge rundt?
Nej tak Torben.
Vil af gode grunde kun hjælpe i Forum ;-)Skrevet 13 years siden # -
Torben havde du prøvet at opdatere siden igen? evt. prøv at gøre det på den manuelle måde Guide Her. vis du ikke har prøvet så gi den lige et forsøg. Virker det ikke prøver vi at ta den der fra, angående log ind må jeg desværre sige som John, jeg vil helst ikke have nogen form for adgang til "fremmede" projekter.
Husk vis du ikke har gjort det tidligere.. Backup din Database og filer, så vis det går helt skævt kan du i det mindste oprette til den nuværende. Guide til backup her.
mvh
Dan MortensenSkrevet 13 years siden # -
Tak for feedback. Jeg får lavet noget backup for fremtiden, men i dette tilfælde krævede det en total genstart og reinstallation af hele skidtet. Træls. Så har man lært det!
Ang. min egen side http://tphoto.dk/ er der så en barmhjertig sjæl, der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan får kommentarfunktionen til at fungere. Jeg har været på andre sider med samme tema og der kræves det ikke login at kommentere. Jeg kan ikke få den trælse login-funktion væk, hvilket gør at jeg selv kun kan kommentere. Det virker en smule tåbeligt. Nogle ideer.
Der er afkrydset i tillad kommentar på det enkelte indlæg og i settings i Fotofolio (temaet)Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.