Hej,
Jeg har en blog, som kun er for inviterede brugere. Jeg har tidligere brugt Members only, men det lader ikke til at virke til WP ver. 3.1+
Kender I nogle alternativer?
Pft.
/Gunnar
Hej,
Jeg har en blog, som kun er for inviterede brugere. Jeg har tidligere brugt Members only, men det lader ikke til at virke til WP ver. 3.1+
Kender I nogle alternativer?
Pft.
/Gunnar
Måske "Page Security by Contexture".
kan sættes op, så enkelte sider, men også hele sitet virker som et lokalt intranet.
Hej gman
Det her er ikke en løsning, men blot en kommentar: maintenance mode kan præcis hvad du har brug for. Den viser en definérbar html-side for alle der ikke er logget ind. Det eneste problem for dig er at den i backenden vil skrive "maintenance mode" i toppen. Der er sikkert et workaround der kan forhindre det, hvis du er fiks på fingrerne.
Grunden til at jeg nævner det er at det er et af de plugins jeg stoler på bliver opdateret løbende.
Theis
Med dette plugin kan du tvinge alle brugere til at logge ind, måske det er løsningen http://wordpress.org/extend/plugins/force-login-except-special-ip-range/
Tak for svarene - jeg skal lige have testet om nogle af de tre forslag kan bruges til det ønskede.
Hvis der er andre der har forslag, så byd endelig ind.
Pft.
/Gunnar
Du skal være logget ind for at skrive.