mkay lad mig se om jeg kan foklare hvorn jeg ville gøre.
PHP Delen:
1. Åben FTP læg header.php ud på din desk.
2. Åben header.php evt med notepad++ find <div class="art-header-jpeg"> og rename til <div class="art-header-jpeg-index"> save as --> rename header.php til header1.php
således at du har 2 filer (header.php og header1.php)
3. Hent index ned og åben med evt. notepad++ i toppen er <?php get_header(); ?> omdøb til <?php get_header1(); ?> og save.
CSS Delen:
1. Hent style.css ned på din desk og åben med fx. notepad++
2. Find følgende:
div.art-header-jpeg
{
position: absolute;
top: 0;
left:-50%;
width: 1728px;
height: 100px;
background-image: url('images/header.jpg');
background-repeat: no-repeat;
background-position: center center;
}
3. Kopi den og sæt den ind under den originale og omskriv så den ser sådan her ud:
div.art-header-jpeg-index
{
position: absolute;
top: 0;
left:-50%;
width: 1728px;
height: 100px;
background-image: url('images/DIT BANNER TIL FORSIDEN.jpg');
background-repeat: no-repeat;
background-position: center center;
}
Jeg har en lidt grum følelse af jeg har glemt noget, men har ikke tid til at teste efter lige nu her... bare [b]HUSK[/b] Opret en mappe og kald den backup, og sørg for at du har de originale Style.css, Header.php og Index.php så vis der går lidt ged i den kan du bare kopier og overskriv med original filerne.
(du kan også lave en fuld file backup før du prøver... meen det er lidt "over kill" :-)
Mvh.
Dan Mortensen
PS. Ideen er at index siden loader header1.php og pages.php loader header.php, jow ja yderliger IDer fx. art-header-jpeg-index variere fra tema til tema. Men det skulle være til at se sig ud af bare det er den ID header det inkl. billede jpeg/png eller gif osv.
Håber du for det til at funke, skal lige sige jeg ikke selv har gjort det her før. Syntes bare det virker som en logisk måde at gøre det på.