Jeg vil prøve at lave en animeret header, lige nu har jeg prøvet flere animerings programmer, jeg syntes ikke at det bliver rigtigt godt, eksempel: http://maartensen.dk/fly/
Jeg har prøvet med noget jQuery, men var ikke så heldig med det, men det må kunne lade sig gøre, er der nogen der har et link til en side der kan hjælpe mig videre (gerne jQuery).
Animeret header
(10 indlæg) (3 voices)-
Rigtige mænd tager ikke backup, de græder.Skrevet 13 years siden #
-
Du skal have fat i en slider der kan håndtere layers som denne:
LayerSlider WPEller lave et banner med flash.
En gif fil som du har nu vil aldrig blive pæn ;-)
Mvh JohnSkrevet 13 years siden # -
Jeg har prøvet at få en flash ind i headeren men uden held, jeg kan selv bedst lide flash, jeg må give dig ret det ser pænt ud når man lever den i en gif-animator men når man exporterer den bliver det underligt.
Findes der et plugin der kan håndtere flash i headeren?
Kigger lige på LayerSlider imedens.Skrevet 13 years siden # -
Man behøver ikke et plugin for at smide et flash banner i headeren.
Skrevet 13 years siden # -
Den nægter at loade filen ind i headeren, jeg har dog nu oploadet filen til medier biblioteket, men det ser ikke ud til at wordpress genkender swf filer.
Hold dig væk fra flash. Der er masser af muligheder i diverse slidere.
Jeg har fundet en form for løsning, flw filen konverteres avi format og derefter til animeret gif, ikke optimalt men det var det bedste lige nu, jeg havde gerne set en jQuery løsning.
Skrevet 13 years siden #
-
Tak, jeg har nu været inde og kigge på den og den ser rigtig godt ud, men jeg kunne godt tænke mig at prøve den af.
Lige nu er der ikke adgang til økonomi så jeg må bruge det jeg har, det blev SWF fil og en tur igennem Free SFW to AVI, og så VirtuelDub, ikke enkelt men dog funktionelt.
Men, er der nogen der kan anvise et sted hvor der er en tutorial i CSS/jQuery, da jeg gerne vil lære at programere mig ud af det, da jeg tror at resultatet bliver bedre.
Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved