Jeg har et kort spørgsmål omkring brugen af Astra vs OceanWP temaerne.
Jeg har fået til opgave, at installere en hel ny Wordpress webside på et domæne. I den forbindelse har jeg lavet lidt research og fundet frem til, at noget af det mest brugbare og fremtidssikrede tema til formålet er enten Astra eller OceanWP set ift. de krav, der er til siden.
Hvad jeg er ude efter er et tema, som allerede inkluderer nogle gratis standardsider der følger med temaet fra starten af. Dvs. en slags "out-of-the-box" løsning, hvor man ikke først skal til at designe hele siden fra bunden af (så det sparer både tid og arbejde), men hvor man bare tilpasser en allerede eksisterende webside.
Det synes, at der findes et hav den slags gratis standardsider for Astra temaet men ikke andet end "Pro" standardsider for OceanWP, som man først skal til at købe inden disse kan anvendes. For sidst nævnte eksisterer der rent faktisk kun et sølle og meget uprofessionelt skelet af en standardside uden reel indhold (ikke mere end en hvid side med menu, header og lidt footer).
https://wpastra.com/starter-templates/?type=free&page-builder=elementor
Siden jeg er meget interesseret i OceanWP temaet ville jeg forhøre mig om nogen herinde ved om der eksisterer eller hvor man ellers kunne finde nogle tilsvarende og gratis OceanWP standardsider som i Astra?
Tak for jeres svar.