Hej
Jeg har lige villet opdatere min blog til den seneste udgave, men når jeg trykker på automatisk opdatering kommer en side frem hvor der står følgende:
-----------------------------------------
Downloading update from http://wordpress.org/wordpress-2.7.1.zip
Unpacking the core update
Det i sig selv, virker måske meget normalt, men siden er der i rigtig lang tid uden der sker videre og min version bliver ikke opdateret. Dermed tror jeg det kan have noget med min database at gøre, men ved det ikke?
Men har fundet ud af, at min automatiske backup af databasen heller ikke virker som den skulle, da et download af databasen kun resulterer i en fil på 0 byte. Men under "Checking backup status" står følgende med rødt:
Checking MYSQL Dump Path ...
MYSQL dump path does NOT exist. Please check your mysqldump path under DB Options. If uncertain, contact your server administrator.
Checking MYSQL Path ...
MYSQL path does NOT exist. Please check your mysql path under DB Options. If uncertain, contact your server administrator.
Checking PHP Functions (passthru(), system() and exec()) ...
passthru() disabled.
system() disabled.
exec() enabled.
Please Rectify The Error Highlighted In Red Before Proceeding On.
Note: The checking of backup status is still undergoing testing, it may not be accurate.
Er ikke rigtig sikker på hvad det er eller hvordan jeg får det til at stå korrekt med grøn igen, som alt det andet på pågældende side. Håber andre derude ved hvad der kan være galt, således jeg kan få min automatiske database backup samt automatiske download til at fungere igen.
På forhånd tak