Hej.
Er der nogle der kan forklare backlinks på jysk?
Er det et backlink når jeg eksempelvis lægger et link til min hjemmeside her?
Hej.
Er der nogle der kan forklare backlinks på jysk?
Er det et backlink når jeg eksempelvis lægger et link til min hjemmeside her?
Hej Rentor,
Jeg læste lige dit opslag
Ja, det link til rentor.dk anses som et backlink, men det findes også forskellige typer af backlinks, hvilket er vigtigt at have in mente:
Hvis du højre klikker på det link og trykker "undersøg/inspect" kan du se hvilket type link det er. Det link du har lavet er et no=follow link, hvilket betyder at linkværdien ikke overføres videre hvis du vil have backlinks af SEO mæssige årsager
På nogle hjemmesider tillades der backlinks mens man er lidt mere påpasselig på andre. For at du kan teste det har jeg lige lavet et par forskellige:
Her har jeg trykket på URL knappen og tilføjet et link bare med en normal URL:https://nk-care.dk/
Her anvender jeg en anden ankertekst ti linket. Det kan fx være i forbindelse med navigation på hjemmesiden Klik her for mere information
Her tilføjer jeg bare et link uden at gøre noget yderligere: Madserjern.dk
Jeg ved ikke selv hvordan det kommer til at se ud, men du kan lige teste det selv ved at højreklikke.
En hovedregel er dog at du altid skal forsøge at skabe værdi når du laver links.
Hvis du er på et forum til babyer, så nytter det ikke at du linker over til et flyttefirma.
Du skal være logget ind for at skrive.