Lige forsøgt at opdatere.
Alt relateret til forum er nu forsvundet.
Hvad gør man så?
Andre med samme udfordringer?
Bensen
Hvad gør man så?
Andre med samme udfordringer?
Bensen
Det er vel gemt i en database (et eller andet sted).
Jo, det er det vel.
Men ændrer jo ikke på, at noget har fået det til at chrache, og hvad, og hvordan. osv...
Det der undrer mig, er, at pluginn også er forsvundet fra oversigten.
Der er tydeligvis gået noget galt ved opdateringen. Derfor spørgsmålet opdateret hvad?. Det er ikke nødvendigvis bbPress der er problemet.
Prøv via din FTP adgang at undersøge om bbPress plugin mappen findes på serveren. Det tror jeg den gør.
Slet den mappe og hent bbPress plugin igen. Ved aktivering hold øje med om der kommer en fejlmelding
I mit kontrolpanel var der angivet at BBpress skulle opdateres.
Gjorde dette, fik meddelese at det mislykkede.
Derefter forsvandt alt bbpress relateret fra min side, incl sidewidgets osv.
Prøvede for sjovt at hente et gammelt forum ind,- Mingle,- det giver også en fejl 404
Så derfor tror jeg at fejlen ligger hos udbyder, og det er databaserne det er galt med.
Vil lige forsøge din ide med mappen via ftp.
Jo mappen ligger der.
Har dog kontaktet supporten, og indtil de vender tilbage vil jeg ikke slette mappen.
Andre der har haft problemer med opdateing af BBpress?
Har dog kontaktet supporten, og indtil de vender tilbage vil jeg ikke slette mappen.
Du kan roligt slette bbpress mappen via FTP. Det kan sagtens være at det er en fil eller andet i den mappe, der forhindrer opdateringen.
Det er faktisk et velkendt problem som jeg har været ude for mange gange med forskellige plugins. Løsningen har altid været at slette mappen via FTP.
Data som "tilhører" det pågældende plugin er ligger i databasen og forsvinder KUN hvis du sletter plugin via dit kontrolpanel.
Hvis du er nervøs for at bruge denne metode så tag en backup først (også af databasen).
Hvis du ikke kan "nyinstallere" bbpress på ovenstående måde kan det være et andet plugin der er skyld i problemet.
Prøvede for sjovt at hente et gammelt forum ind,- Mingle,- det giver også en fejl 404
Ligger der også nogle gamle Mingle-filer?
Så derfor tror jeg at fejlen ligger hos udbyder, og det er databaserne det er galt med.
Kan jeg selvfølgelig ikke afvise.
For lige at lukke denne tråd.
En opdatering hos Surftown var gået galt. Dette var årsagen til ovennævnte problemer.
Synes Surftown ikke lige var nødvendigt at melde ud under drifts-forstyrrelser.
Alt kører normalt hos mig igen.
/Bensen
Du skal være logget ind for at skrive.