webmaster siger mit themes på http://www.stripdanmark.dk er svært at få buddypress til at virke på , uden der vil komme problemer , jeg har givet rimelige fri hænder bare det virker og det beholdes i wordpress
stripperne bliver members derved bliver det en anderledes url end nu , han siger jeg ikke kan lave stripper url uden menbers , det virker mystisk på mig
dog har jeg givet ham frie hænder bare det er enkelt at oprette stripper profiler med standard beskrivelse når der søges på landsdele mv. da jeg ikke ved alt om dette her , men andre siger jeg godt kan beholde url og derved beholde hele SEO værdien
Dog er jeg rimeligt meget forvirret tror mere han siger noget , fordi han ikke kan finde ud ad det , en anden siger godt der beholdes vores stripper url og der kommer user photo , der viser når der laves kategorier mandestrip ´, pigestrip og stripper Jylland mv.
skrev også I øvrigt man ikke uden videre inddele stripperne efter område, men så
kan man bruge buddypress søgning til at lave det
er det virkeligt sandt at det ikke sådan bare´kan indeles efter område når der bruges buddypress?
not a support question