Nu har jeg prøvet flere besøgstællere, fælles for dem er at de ikke kun tæller når man rammer siden men også hvergang vælger en underside, det jeg skal bruge er en der kun tæller en gang pr besøg, findes der en sådan?
besøgstæller
(4 indlæg) (3 voices)-
Rigtige mænd tager ikke backup, de græder.Skrevet 14 years siden #
-
Øhhh. så bruges din besøgstæller ikke korrekt. Prøv f.eks. Google Analytics istedet.
Skrevet 14 years siden # -
Jeg har en besøgstæller på forsiden af en af mine sider men den er kun for pral. "Kunden" ønskede en på forsiden, så jeg valgte Counterize II.
Denne plugin tæller kun besøgende 1 gang, uanset hvor meget du bladre rundt mens du besøger siden, og den kan også udelukke bestemte personer og ip'er fra at blive talt med, dvs Google og jeg tælles ikke med.
Men til seriøs statistik bruger jeg mit webhotel's besøgsstatistik fordi det netop giver mig besøgsoverblik også på de enkelte blog-indlæg.
Skrevet 14 years siden # -
Tak, det er lidt af en opgave at finde ud af hvad der ønskes, den første tæller vil jeg teste, da det er som du skriver et show off, det mere detaljerede vil han ikke have vist på siden, men er alligevel relevant så i anden henseende.
Skrevet 14 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question