Billeder er pludselig væk fra vores hjemmeside når man ser siden på en mobiltelefon men på PC ser alt fint ud. Håber der er en der kan hjælpe på Template Twenty seventeen
Billeder vises ikke på mobil men er ok på PC
(5 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 7 months siden #
-
Er det https://elmermc.dk/ ?
Skud i tågen:
Det er HTTPS:// Prøv at installere pluginen Really Simple SSLSkrevet 7 months siden # -
Ja det er elmermc.dk og da jeg ikke ved noget om hvordan man skal få det plugin til af fungere så kan jeg nok ikke bruge den løsning, det virkede for 14 dage siden og jeg har forsøgt med at indlæse en gammel sikkerhedskopi og det løser ikke noget.
Skrevet 7 months siden # -
Når jeg besøger siden er det helt klart at temaet ikke fungerer.
Jeg kan se på wpthemedetector.com at du bruger Twentyseventeen som temaKan du komme ind i kontrolpanelet?
Gør følgende:1) Sørg for at WP, temaer og plugins alle er opdaterede til nyeste version?
2) Skift til et andet standard tema.
3) Brug et FTP-program eller det som dit webhotel anbefaler og slet TwentySeventeen temaet manuelt.
4) Genindlæs Standard temaet Twentyseventeen fra dit kontrolpanel og aktiver.
Skrevet 7 months siden # -
På et tidspunkt, hvor jeg var inde i kontrolpanelet, må jeg have trykket på et link/knap for efterfølgende blev min hjemmeside vist, som den ser ud på min iphone. Hvordan slår jeg det tilbage til det alm skærmbillede, jeg havde før?
Det er kun et problem i min Crome-browser. Fungerer helt normalt i min *Edge-browser.Skrevet 4 months siden #
Emnet lukket
Emnet er lukket for nye svar.