Hej med jer søde wp-eksperter :-)
Jeg ville opgradere vores Wordpress-modul og for at gøre det skulle jeg logge mig på serveren i administrationsmodulet. Desværre havde jeg ikke dette password, som åbenbart er et andet password end det, man skal bruge for at logge sig ind i wp-admin. Samtidigt var der heller ikke nogen glemt-password-funktion, så jeg tog derfor ind på serveren, som hoster vores blog for at se om jeg kunne finde passwordet i en af filerne.
Jeg fandt godt nok et-eller-andet password i wp-config.php, men det var desværre ikke det, som fik Pandoras æske til at lukke sig op. Af en eller anden uransagelig grund uploadede jeg selvsamme fil til serveren og herfra begynder problemet: at jeg kan logge mig på i wp-admin, men får en blank skærm og ikke kan komme videre derfra.
Jeg har været inde og kigge på config-filen igen og der skulle ikke være nogen ændringer ift. den tidligere version af filen.
Har I nogen bud på hvad, der er gået galt, og hvad jeg kan gøre for at få det løst? Selve bloggen fungerer udadtil, det er blot administrationsdelen, der synes at være lukket ned.
Håber I kan hjælpe mig.
Bedste hilsner,
Pernille
resolved