Jeg synes jeg engang hentede en funktion ned så man bare skulle lægge siden ind så fyldte man automatisk.. Nogen der kan huske noget i den retning ?
Blog knap
(12 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Mener man skrev bare den hjemmeside ind så fuldte man bloggen automatisk på ens egen side :)
Skrevet 13 years siden # -
Jeg synes jeg engang hentede en funktion ned så man bare skulle lægge siden ind så fyldte man automatisk.. Nogen der kan huske noget i den retning ?
Mener man skrev bare den hjemmeside ind så fuldte man bloggen automatisk på ens egen side :)
@Trebor
Prøv igen - lidt mere uddybende. Ellers er der vist ikke ret mange, der forstår ?Skrevet 13 years siden # -
Okay.....
Jeg mener findes der ikke et plugin som jeg kan installerer og som gør det nemt for folk at trykke på så de kan følge min blok. Eller en funktion som viser hvem der følger bloggen :) håber det er forståeligt nu :)
Tak RobertSkrevet 13 years siden # -
her er en plugin som kan lidt af hvert: http://wordpress.org/extend/plugins/bumpin-widget/
Her kan du følge med i vejret, i facebook likes, og få plottet dine besøgende ind på et verdenskort, flikr, youtube, og meget meget mere.
installer denne og fortæl bagefter, hvad du mangler.
elleer prøv selv at søge på http://wordpress.org/extend/plugins
Hej Boldt. Som jeg ser det kan man bare ikke kun trykke på en knap og så er det installeret. jeg er bestemt ikke nørd og ved ikke hvordan jeg f.eks skulle lave det plugins omkring vejret. det bliver lidt for teknisk :)
Da du meget uklar i din formulering ligesom jeg læser beskrivelsen af flere funtioner, og derfor bliver jeg nød til at spørge om følgende:
1) er det et nyhedsbrev som folk abonnere på og som skal gøre det nemt at følge med i hvad du foretager dig?
2) er RSS-feeds som folk skal kunne abonnere på?
3) er det link til facebook der skal gøres nemt?
4) vil du annoncere, hvor besøgene kommer fra på din blog?
5) når jeg trykker på den knap, hvad sker der så? åbner der en email tilmeldingsformular? sendes der et fb-like til min egen fb-profil? skal der gemmes en feed i min browser?Den plugin jeg henviser til er en samling af de mest benyttede plugins, så hvis du ikke vil have vejret på din side, lader du bare vær med at aktivere den del.
Uha som du kan komme med fornuftige spørgsmål :) Jo ville godt have vejret på men er hel blank på hvordan og hvor jeg skal sætte koden ind henne ?
når du har downloadet og aktiveret plugin'en kan du i widget for dit tema flytte de enkelte elementer ind i paneler og kolonner
Fandt ud af det tor jeg, det er sgu smart TAK
Fik vejret til at blive vist på siden. Underligt men får ikke noget kodeord til bumpin skal man have det ?
jeg satte vejret ind på en tom tekst side og det virkede. har ikke fået andet til at virke skal det ikke gøres på samme måde ?
kik evt på http://www.treborsblog.dkSkrevet 13 years siden # -
Du behøver ikke at have konto.
Nu gled din oprindelige forespørgsel nok ud til en side?
hvad med svarene på min 5 spørgsmål?Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question