Jeg har en Wordpress side hvor jeg meget gerne vil have normale bruger skal kunne skrive indlæg i bloggen fra frontend.
Altså man opretter en bruger også får man mulighed for at post indlæg.
Nogle der har en ide til en løsning?
Jeg har en Wordpress side hvor jeg meget gerne vil have normale bruger skal kunne skrive indlæg i bloggen fra frontend.
Ja, det er det man gør.
Brug 10 minutter på at blive fortrolig med WordPress' backend. Klik på de forskellige faner. Særligt fanebladet "Brugere".
Jeg skal lige være sikker på om du har skrevet frontend og mener det eller om Mark misforstår dig?
Det med frontend havde jeg helt overset.
Jeg ved at René havde noget frontend-scripting kørende på et tidspunkt, men det lavede ballade. Det fungerede ved, at når man var logget ind, så kunne man klikke på rediger-linket og i stedet for at ryge ind i wp-admin, så blev det pågældede indlæg til en tekstboks. Ret fiffy og ikke ualmindeligt i diverse CMS'er. Men det krævede noget scripting og det har en tendens til at komme i konflikt med noget andet.
Hej Mark, jeg er skam helt fortrolig med wordpress admin:D
Der må da være nogle der har lavet noget der kan gøre dette. :( ellers må jeg i gang med at kode selv, ville jeg dog nødig.
Jeg tror det var dette plugin René brugte:
http://headzoo.com/edit-n-place
Du kan jo kikke på det.
Jeg har ikke set en løsning, som den du ønsker, der fungere korrekt.
Der er et plugin der hedder "Dashbar" som tilføjer genveje til de forskellige ting i wp-admin.
Jeg ved godt det ikke var det du mente, men det tætteste jeg kan komme på, udover det plugin Mark linker til.
Utroligt, så må jeg nok i gang med at kode selv:(
Hvorfor er det så vigtigt?
Det omtalte plugin kunne ikke håndtere danske tegn, men ellers var det faktisk rigtig cool.
Du skal være logget ind for at skrive.