Hej
Kan det lade sig gøre, at lave en instilling, så en bruger der opretter en ny tråd SKAL vælge mindst én kategori??
Venlig hilsen
Jesper
Hej
Kan det lade sig gøre, at lave en instilling, så en bruger der opretter en ny tråd SKAL vælge mindst én kategori??
Venlig hilsen
Jesper
Er det et forum du har installeret?
Jeg har oprettet en medarbejder-blog (blogservicestyrelsen.dk). Den er endnu ikke gået i luften, men jeg forestiller mig, at det hurtigt bliver forvirrende, hvis de enkelte brugere ikke angiver en kategori når de opretter en ny tråd?
Ok, så det du kalder en tråd, er det vi andre kalder en post?
Post = en artikel/post/indlæg i en blog?
Du kan oprette en række kategorier, og angive hvilken der skal fungere som Default. Hvis der så ikke er angivet nogen kategori, så bliver der sat en Default-kategori.
Hehe ja okay. Indrømmer gerne jeg er ny med hensyn til at blogge, så nu kalder jeg det en post fremover :)
Jeg har oprettet en række kategorier, og også sat en default, men det er bare ikke helt nok synes jeg. Jeg så gerne, at en bruger SKAL vælge en kategori før en post kan blive udgivet.
Kan det lade sig gøre, eller er eneste mulighed den, som du beskriver?
Det hedder indlæg på dansk.
Du må bare være efter brugerne. Hvis de kan finde ud af at oprette et indlæg, så kan de vel også vælge en kategori.
Men jeg vil ikke udelukke, at der er lavet et 'force choosing of category' plugin, men jeg kender det ikke.
Perfekt.
Som jeg plejer at sige: der er altid et plugin.
Du skal være logget ind for at skrive.