Hejsa
kan godt se at der står at ens brugernavn ikke kan ændres...er det helt korrekt eller er der en genvej alligevel
Hilsen Gitte
Hejsa
kan godt se at der står at ens brugernavn ikke kan ændres...er det helt korrekt eller er der en genvej alligevel
Hilsen Gitte
Herinde ?
I WP nej ikke umiddelbart, men du kan bruge et andet kaldenavn.
Har ikke prøvet det men brugernavn kan vel omlaves i dertil hørende tabel i databasen ?
Ved det heller ikke...kun at wordpress skriver at det ikke kan ændres
Hilsen Gitte
Har ikke prøvet det men brugernavn kan vel omlaves i dertil hørende tabel i databasen?
Hvis du logger ind i PHPMyAdmin, så kan du ændre dit brugernavn (og alle andre brugernavne) i tabellen "wp_users"
Opret en ny bruger med det ønskede navn og admin-rettigheder.
log ud.
log ind som den nye bruger med admin-rettigheder og du kan nu slette den "gamle" bruger med det uønskede navn
@steffen
omlaves er sønderjysk for ændres ;-)
@John:
Siger I også "bortfjerne" om at slette noget?
Hejsa
Nu vil jeg lige sikre mig at vi snakker om det samme.
Det jeg gerne vil ændre er mit navn...jeg jeg poster noget står der postet af Shanti og der vil jeg selfølgelig gerne at der står af Gitte
Jeg har været inde på PHPMyAdmin,og i wp_users og der står ikke shanti nogen steder..så er det rigtig det jeg er i gang med?
hilsen Gitte
WP-admin > Brugere > din profil > vist navn
Hejsa Igen
Så fandt jeg stedet hvor jeg kunne rette brugernavnet det var under wp_users i selve celler var der nogle små ikoner og en af dem førte videre til stedet hvor jeg kunne rette brugernavnet..da det er rettet kommer der to nye punkter op ...
1. [ret] [fremstil php kode]
2.[ Ret ] [ Forklar SQL ] [ Fremstil PHP-kode ] [ Opdatér ]
så hvad gør jeg så lige nu
Hilsen Gitte
Du behøver slet ikke at rode i databasen - se ovenfor
yes...nu køre det bare...mange tak for hjælpen
Hilsen Gitte
@steffen
Siger I også "bortfjerne" om at slette noget?
;-)
Næ jeg har nok byttet om og der skulle have stået laves om ;-)
@Steffen og @John:
leje do ætte nau? søch hæ: http://www.synnejysk.dk
Du skal være logget ind for at skrive.