Hej,
Nogen der kan hjælpe med at finde en dansk oversættelse af dette fantastiske plugin. Cform II ? hvis den findes!
Jeg har downloadet en fra mads.eu men den virker ikke umiddelbart tror den er lidt forældet.
På orhånd tak
Morten.
Hej,
Nogen der kan hjælpe med at finde en dansk oversættelse af dette fantastiske plugin. Cform II ? hvis den findes!
Jeg har downloadet en fra mads.eu men den virker ikke umiddelbart tror den er lidt forældet.
På orhånd tak
Morten.
Den skulle ellers passe til den seneste version.
Er du sikker på, at du har placeret MO-filen i plugins-mappen, altså ikke i pluginnets mappe, men i selve wp-content-plugins? Som anført af Mads?
Jeg lavede lige en testinstallation og der var ikke problemer, når bare sprogfilen lå i den rigtige mappe.
Det er sådan set smart, for så kan man opdateret pluginnet uden at skulle hente ny sprogfil. Til gengæld har man så disse "løse" filer i sin plugins-mappe.
Hej georg,
Kan du maile mig mo filen? info@vitalcoaching.dk
Jeg forstår ikke at downloade den????
Den fil som jeg godt nok havde lagt i wp-content/plugins var en .htm fil?
skal jeg bare kopiere alt på den side der åbner og sætte det ind i notobook og gemme den som mo filen?
På forhånd tak
Dbh
Morten.
Jeg kan godt maile den (har gjort det!), men ellers kan du bare gå til Mads' side, finde linket med da_DK.mo <i>og</i>højreklikke på den og vælge Gem link som. Så skulle du få MO-filen ned på din computer. Hvis du kommer til at klikke på selve siden og vælger Gem som, så gemmer du HTM-filen. Jeg gætter på, at det er det, der er sket.
Hej georg,
Jeg takker mange gange for hjælpen!
Dbh
Morten.
Du skal være logget ind for at skrive.