Som nybegynder i WP håber jeg nogen kan hjælpe:
Har Contact Form 7 plug in. I email kassen, som er sat til at skulle udfyldes, vil jeg gerne have at den kun tager i mod email adresser - altså den skal registrere at der skrives email og ikke bare navn... kan nogen hjælpe med fif?? ;-)
Sommer hilsner Rikke
Contact Form 7
(9 indlæg) (3 voices)-
Nybegynder med håb forude... i følge hende selv ;-)Skrevet 13 years siden #
-
Hej
Inde under din kontakt formular skal du finde. Den stjerne * der står ved "text" betyder at den er obligatorisk.
Dit navn (skal udfyldes)
[text* your-name]Du skal så have sat stjernen ved email også
Din e-mail (skal udfyldes)
[email* your-email]/Jakob
En hobby side for glade amatører Hobby GaragenSkrevet 13 years siden # -
Mange tak for svar! ;-)
Jo, stjernen har jeg lurret, men har fået en mail fra en kunde som bare havde skrevet sit navn i email boksen. Kan jeg sætte feltet til kun at godkende skrift med @, så folk kan se at det skal være en email adresse...???Skrevet 13 years siden # -
Hmm i min skal man udfylde en korrekt email adresse, altså med @ og .dk fx
Skal lige have undersøgt lidt mere :)
/Jakob
Skrevet 13 years siden # -
hmmm... ja det er netop sådan det skal være... i min ser HTMLøen sådan her ud:
<p>Email (skal udfyldes)
[text* din-email] </p>Kan du lurre noget ud fra den???
Ja
det skal være
[email* your-email]
I din står der text - det skal være email
Så kører det - tusind tak for hjælpen.
Ved du i øvrigt hvordan man fjerner stregerne imellem ordene i menuen?
Prøv at se http://www.sondrupmassage.dk... ;-)Tjjaaa så tog hun hele hånden, hva... hmmm...
og så lige en ting mere - hihi...
I drop-down menuen fx. under massage, skulle der ikke være mulighed for at trykke på top menuen, ved dem hvor der er drop-down. Altså under massage kan kun vælges de links der "falder ned"... er det helt volapyk?? ;-)
I drop-down menuen fx. under massage, skulle der ikke være mulighed for at trykke på top menuen, ved dem hvor der er drop-down. Altså under massage kan kun vælges de links der "falder ned"... er det helt volapyk?? ;-)
Brugerdefineret menu med et "tomt" menupunkt:
Måske kan denne hjælpe: http://www.hmnielsen.dk/wp-content/uploads/2011/08/Brugerdefineret-menu-tomt-menupunkt.pdfSkrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question