Hej WordPress DK Forum
Jeg har et Wordpress site hvor vi bruger WooCommerce og Bambora betalingsløsnings-plugin, og i den forbindelse har vi en udfordring som jeg søger hjælp til.
Når kunden bliver sendt til Bambora betalingsvinduet og gennemfører betalingen, skal kunden viderestilles til siden med kvittering i WooCommerce. Betalingen går i gennem, men når kunden når til siden med kvittering, opstår der en critial error.
Jeg har forsøgt at troubleshoote ved kun at have WooCommerce og Bambora-pluginsne aktive, hvor problemet stadig opstår. Så det tyder ikke på at det er et 3. plugin som er skyld i fejlen.
Fejlkoden er følgende:
Uncaught Error: Call to a member function get_items() on bool in /var/www/brainchild-original.dk/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/class-wc-order.php:1938
Stack trace:
#0 /var/www/brainchild-original.dk/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/class-wc-order.php(1458): WC_Order->get_qty_refunded_for_item(27861)
#1 /var/www/brainchild-original.dk/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/templates/order/order-details.php(29): WC_Order->get_downloadable_items()
#2 /var/www/brainchild-original.dk/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/wc-core-functions.php(345): include('/var/www/brainc...')
#3 /var/www/brainchild-original.dk/public_html/wp-content/plugins/woocommerce/includes/wc-template-functions.php(2601): wc_get_template('order/order-det...', Array)
#4 /var/www/brainchild-original.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(287): woocommerce_order_details_table(48536)
#5 /var/www/brainchild-original.dk/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php(311): WP_Hook->apply_ in
Er der nogen som har et forslag til hvordan jeg kan løse mit problem?
Mvh Martin :-)