Kære eksperter
Jeg skal bruge jeres viden, da jeg er havnet i lidt af en knibe. Og jeg sitter fast! Historien er lidt kringlet, men jeg skal gøre den så letforståelig som jeg kan.
Historien er den, er at jeg i en længere periode har hostet et site på en af mine subdomæner. Jeg mente så, at det var på tiden at flytte denne side over på sit eget domæne - hvilket jeg nu har gjort.
Jeg fulgte guiden fra Wordpress, med at tage backup. Ændre på Settings, eksportere db, ændre wp-config, overføre og importere db. I har sikkert gjort det alle sammen. Men nu vil siden simpelthen ikke oprette forbindelse til den database som jeg overførte!
Og jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor fejlen ligger. Det eneste der undrer mig lidt, er mit prefix, som er ret langt: $table_prefix = '1clk_8e03bb7070c5_wp_'; - men det er samme prefix som der blev brugt på subdomænet (hvilket stadig virker).
Hvilke informationer kunne i tænke jer at kigge på? Vi kan starte med min wp-config
// ** MySQL settings - You can get this info from your web host ** //
/** The name of the database for WordPress */
define('DB_NAME', 'cbpnetwork_com_db');/** MySQL database username */
define('DB_USER', 'cbpnetwork_com');/** MySQL database password */
define('DB_PASSWORD', 'PASSWORD');/** MySQL hostname */
define('DB_HOST', 'mysql39.unoeuro.com'); - har prøvet med localhost/** Database Charset to use in creating database tables. */
define('DB_CHARSET', 'utf8');/** The Database Collate type. Don't change this if in doubt. */
define('DB_COLLATE', '');
not resolved