Hejsa
Jeg leder efter det helt overbevisende eksempel på en stor webshop sat op i WooCommerce...
Anyone?
Mvh
Adam
Hejsa
Jeg leder efter det helt overbevisende eksempel på en stor webshop sat op i WooCommerce...
Anyone?
Mvh
Adam
Hej Adam
Hvad skal du bruge webshoppen til ?, hvis du ønsker at den skal kunne klare 50.000+ produkter samt masser af trafik kræver det jo bare en større server wordpres og woocommerce kan godt klare det.
Der hvor jeg ser et problem lige nu, er hvis du ønsker en webshop der også skal kunne klare flere sprog eller salgskanaler, der halter wordpress og woocommerce i forhold til magento eller ucommerce men de to systemer er kæmpe store og kræver en expert at sætte op.
Jeg har igennem det seneste år arbejdet med woocommerce for en af vores kunder, et projekt med over 400 timer's udvikling, så hvis du har en lille - mellem store butik kan jeg varmt anbefale woocommerce, det er utroligt nemt at komme igang med og set fra en udvikler's synspunkt, nemt at udvide.
Er det stadig således, at Wordpress er et dårligt valg, hvis man gerne vil have flere forskellige sprog? Eller er der kommet et plugin, der gør det nemt?
Jeg har googlet lidt og de plugins, jeg kunne finde, lød ikke just til at være geniale, men jeg er ny i Wordpressverdenen, så hvad ved jeg :)
Det er så smart, at WooThemes har en hel sektion til netop dette:
http://www.woothemes.com/customers/
Du skal være logget ind for at skrive.