jeg har på min statiske forside lagt tre kolonner ind med div style (via TinyMCE plug-in)-altså direkte på siden...... dette medfører desværre at footer ikke reagere på indholdet, og står altså midt under det hele.
hvad ville være den korrekte måde at fikse dette på, -sådan at footer's position ikke hopper og danser på andre sider??
div style direkte på side - footer reagerer ikke.
(7 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Og så er det at et link gør at det ikke bliver en gættekonkurrence ;-)
Mvh JohnSkrevet 13 years siden # -
ja ØV, véd det! men arbejder lokalt....
har smidt div oplysninger i CSS og kaldt frem på siden med koder - stadig ingen reaktion fra footer ??
og går i gang med at smide det hele over på 'for sjov domæne' :))
Skrevet 13 years siden # -
Skrevet 13 years siden #
-
hvorfor reagerer footer IKKE?????????
Det gør den også, den ligger blot oven i alt det andet ;-)
Kan se du har lavet et child theme, men sorry kan ikke umiddelbart finde hoved og hale i koden.
Ved ikke hvad der er gået galt da du lavede dit child theme.tre kolonner ind med div style
prøv at fjerne dem og se hvad der skerMark har lavet et der fungerer, så spørg ham om du må "låne" en kopi evt
tak :) hvad kan du ikke finde hoved eller hale i ? guide mig venligst, hvis jeg laver ged i koderne.....
jeg har såmænd 'bare' kopieret hele twenty eleven mappen, omdøbt navn og lavet nogle ændringer i udseende. Hvad kan jeg ha' gjort galt?
Hvis jeg skriver normalt på siden, rykker footer med ned og lægger sig pænt efter tekst. men altså ikke når jeg lave div?
samme problem, hvis jeg ændre tema tilbage til 'ordinær' twenty eleven.
eller til child-tema, som er lånt af Mark.jeg har altså en stærk fornemmelse af, at det ikke har med tema at gøre med værktøjet 'layer' fra TinyMCE at gøre - nogen erfaringer, hvordan man får dette problem løst??
hvis jeg fjerne 'position: XX' fra div koden, reagerer footer igen, men de tre kolonner lægger sig efter hinanden og 'overser' altså 'left: XXpx' koden osv.
hvordan kan jeg styre mine tre kolonner???
Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.