Hej!
Jeg kunne godt tænke mig at have en Dropdown list på denne side. Så når man brugte den, kunne man f.eks. vælge flere forskellige afdelinger også linkede den til den ønskede side.
Er der nogen der kan hjælpe mig med det? :-)
Hvor vil du gerne have dropdown?
En udvidelse af din menu eller skal den dukke op i widgetområdet til højre eller ????
Skal der linkes til de forskellige kollegier eller ???
Hvis du tag udgangspunkt i den førnævnte side - kunne jeg godt tænke mig at have DropDown i stedet for der hvor der står
"Copenhagen Business School
Howitzvej 60, 2000 Frederiksberg"
Så det er muligt for brugeren, at vælge andre afdelinger af CBS.
Forstår du hvad jeg mener?
Ja - tror nok - men er det ikke det du allerede har i menuen ???
Jo, men den henviser til de forskellige universiteter.
Men denne DropDown list skal henvise til de forskellige fakultet som de forskellige universiteter har. F.eks. har KU flere fakulteter, f.eks. Det Samfundsvidenskabelige Fakultet.
Men nu viser siden jo kun et fakultet i KU, og det kan brugeren jo ikke bruge til så meget, hvis han er interesseret i en anden fakultet.
Så derfor ønsker jeg at lave en dropdown liste i selve teksten.
Prøv at se nærmere på dette:
http://www.designchemical.com/blog/index.php/wordpress-plugins/wordpress-plugin-jquery-vertical-accordion-menu-widget/
Det indeholdet en widget til sidebaren og shortcodes til sider og indlæg.
Måske kan det bruges.
Har brugt det et par gange som widget, men aldrig prøvet shortcode-funktionen.
Hej
Du kan også lave de forskellige fakulteter som undersider til de enkelte universiteter.
Så vil de besøgende finde den rigtige side ligesom nu ved at scrolle over "Universiteter" --> "Sjælland" --> "CBS" --> og så "Howitzvej 60" eller et andet fakultet.
Det bliver godt nok en lang sti, og måske for lang, men metoden er i hvert fald simpel. Ellers er Henning link til plugin også værd at tjekke ud.
Pøj pøj med det,
Thomas
Du skal være logget ind for at skrive.