Jeg er ved at `flytte en side til hvor den skal ligge, altså fra udviklingsstedet til domænet, til det formmål vil jeg bruge Dublikator men når jeg vil downloade pakkerne får jeg en fejlmeddelse, er det one.com der har et problem med pluginnet.
Lige en tanke, skal alle plugins deaktiveres
Dublicator
(5 indlæg) (2 voices)-
Rigtige mænd tager ikke backup, de græder.Skrevet 12 years siden #
-
Jeg er ved at `flytte en side til hvor den skal ligge, altså fra udviklingsstedet til domænet, til det formmål vil jeg bruge Dublikator men når jeg vil downloade pakkerne får jeg en fejlmeddelse, er det one.com der har et problem med pluginnet.
Jeg får denne fejl:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator, support@one.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
More information about this error may be available in the server error log.
Er din den samme ??
Skrevet 12 years siden # -
Ja du har helt ret, det er faktisk det samme men jeg var lidt usikker på om det var mig der gjorde noget forkert.
Er der et andet plugin der duer.
Skrevet 12 years siden # -
Er der et andet plugin der duer.
Det er der sikkert - men vent til andre kommer på banen - jeg bruger som regel (de få gange behovet er der) at oprette sitet med thema og plugins og så anvende den indbyggede export/import-funktion.Skrevet 12 years siden # -
Jeg har opgivet at flytte siden, det bliver en frisk installation og så lidt arbejde, men det giver også øvelse så pyt.
Skrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved