Jeg vil gerne ha' mulighed for at brugere får en e-mail alert når der skrives nye indlæg samt kommentarer - Gerne i lighed med den som admin modtager.
E-mail alert for nye indlæg eller kommentarer
(7 indlæg) (4 voices)-
/ BjarneSkrevet 5 months siden #
-
Dette plugin "Email Post Changes" eller tilsvarende kan måske være løsningen
Skrevet 5 months siden # -
Kik på Jetpack. Den danske oversættelse er helt frisk.
Tak - jetpack løste flot mit problem
Bjarne
Jeg chekkede lige Email Post Changes. Det er da vist ikke særlig elegant. Man skal hakke af ved hver bruger ... Tænk hvis man havde 5000! Iøvrigt kommer der vist ikke nogle mails ...
Jeg chekker lige jetpack. Det ser ret cool ud. Men hvad er det for noget underligt noget med at man skal melde sin blog til på wordpress.com? Hvad indebærer det, og hvorfor?
Email alerts giver mulighed for den enkelte bruger kan tilmelde sig til at få mails om nye blogs via kontrolpanel > min profil. Der dukker ikke noget op i en buddypress-profil. Så hvis du bruger buddypress, opdager brugerne det nok aldrig. - Jeg kan heller ikke finde nogen nem måde at slå det til for alle brugere.
Men subscribe2 ser ud til at have alt hvad man kan drømme om af avancerede features. Der kan sendes mails for hvert nyt blogindlæg ... men man kan også sende ugentlige digests ... og der kan abonneres på kategorier. Jeg har ikke chekket og testet, men det ser godt ud ...
Du kan bare bruge samme konto, som du bruger til Akismet (som du jo selvfølgelig bruger). Fordelen ved Jetpack er, at du trækker på skyen hos WordPress.com, så håndteringen af abonnenter, udsendelse af mail, samt til- og framelding foregår der.
Skrevet 5 months siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved