Hej
Efter at have haft problem med ikke at kunne redigere post/page i Visual i kontrolpanel WP 2.7, og at siden nogen gange slet ikke vises, kommer der her et tip der virkede for mig.
Det var simpelthen et plugin der gjorde at jeg ikke kunne redigere/se i Visual/HTML i forbindelse med ændring af post og pages. Et plugin jeg er ved at være godt træt af, men stadigvæk har brug for plugin'et: Vipers Video Quicktags. Da jeg streamer film ved hjælp af dette plugin direkte fra host. En løsning kunne selvfølgelig være at benytte sig af streaming direkte fra Youtube etc. Men dette vil blive i dårligere opløsning, samt lyd. Så nu må jeg leve med at deaktivere plugin hver gang jeg redigere i post og pages. Dette plugin har før lavet problemer med plugin'et Simpleflickr, ved at de benytter samme javascript!
Hvis du har lignende problemer, prøv at deaktivere et plugin af gangen, og se om fejlen forsvinder!
Hvis der er nogle der har et bud på at løse mit problem, så jeg slipper for at deaktivere plugin hver gang, så ville jeg blive mægtig glad!
See you
Mick Hoey
http://www.mhoey.eu
not resolved