hej - igen
Vil høre om nogen ved hvorfor at der i editoren ikke vises ikoner "kun" hvide felter i stedet for fx - størrelser, tekst farve, link osv (det er gællende for alle siderne)
på forhånd tak.
hej - igen
Vil høre om nogen ved hvorfor at der i editoren ikke vises ikoner "kun" hvide felter i stedet for fx - størrelser, tekst farve, link osv (det er gællende for alle siderne)
på forhånd tak.
Tryk F5.
Hej M
jo tak, jeg har prøvet og jeg har læst "Knappen Send til editor i udu(9 posts)" syntes selv at jeg kæmper en hård, men god kamp med wordpress - smiler. det er ikke kun editoren, men også de steder der "skal" være billeder fx: rss icon og temaer.
Det lyder som om du bruger en gammel Internet Explorer. IE6 kan ikke vise .png-filer og de bliver brugt til tema-billederne.
Hej igen er der flere muligheder, fordi ´det har fungeret tidligere. Jeg har installeret et nyt wordpress og det er her det ikke virker???
altså at der ikke er knapper kun hvide firkanter i editoren - og de temaer som er med i installationen. Når jeg oploader nye går det fint med billedvisningen
Venlig Hilsen Martin (prøver lige at kigge på Explorer)
IE6 kan godt vise png-filer. Den understøtter bare ikke gennemsigtige png'er som standard.
ok - håber på at her at jeg kan få lidt hjælp til problemet, skal jeg IGEN geninstallerer? eller hvad skyldes det? det kunne jo være sejt at få det til at fungere, bliver lidt handikappet hvis "man" ikke kan redigere i skrift størrelse mm
det er som om der bare er XXXXX i stedet for ikoner osv - i editoren og andre SMÅ billeder.
Jeg er altså ikke helt med på hvad det er der sker. Vises editoren over hovedet ikke når du skal skrive et indlæg? Kan du evt. tage et screenshot så vi kan se hvordan det ser ud?
Prøv at højreklikke på et af ikonerne og vælg "vis billede" (eller hvad det nu hedder i den browser, du bruger) for at se om billedet rent faktisk ER der. Det kunne lyde som en opdatering, der er gået galt.
ok. jeg prøvede fx at højre klikke på knappen unlink - jeg kan ikke få vist billedet, men kun teksten af de forskellige knapper. Jeg prøvede at åbne i firefox om der var såment en knap der var billede på - hmmm. unicode er utf8 - jeg har ikke en sk.... men forstår ikke hvorfor der er en wordpress Ånd over mig. Har kun oplevet fejl de første 14 dage... nå skit. håber du har flere forslag
vh m.
vil lige tilføje - at det er jo ikke BILLEDERNE som`sådan, men kontrolpanelet i editoren og andre tryg "bare" knapper - som bare vises som hvide kasser, men med tekst når musen står på.....
Jeg tror at et screenshot som spiri foreslår er nødvendigt. Evt. kan du lave et testbruger med laveste rettigheder, som vi kan logge på med og se sagen med egne øjne, for dette lyder temmelig mærkeligt.
Hvilken browser bruger du? Anvender du evt. Firefox med Firebug-plugin? I så fald har du måske slået javascript eller billeder fra?
Generelt kan du prøve - uanset browser - at gendanne browserens standardindstillinger. Hvis det ikke hjælper, er der sandsynligvis noget i vejen med din WP-installation.
Har du evt. opgraderet din WP før den gik i stykker? Har du i så fald husket at køre /wp-admin/upgrade.php?
Ellers tror jeg også et screenshot kunne hjælpe :)
Jeg ved at IE 6 laver den fejl. Ikke i Tinymce som WordPress bruger, men i den editor, der hedder kupu. Den bruges i Plone som jeg, desværre, er tvunget til at bruge en gang i mellem.
Du skal være logget ind for at skrive.