Hej jeg kan ikke længere komme på min side, jeg får bare denne meddelelse fra Parallels H-Sphere
The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.
The problem is on the server side, not with your browser or the address. Most probably, a certain service (e.g., Tomcat engine) is down. Please contact your webmaster.
Hvad skal jeg gøre. Jeg var ved at opdatere siden i går og der stod så foroven af opdateringen ikke lykkedes. Min side var i forvejen enormt langsom og jeg er komplet ny og har ikke det ringeste overblik over at have en side. Jeg deaktiverede og slettede så en del plugins og pludselig forsvandt alt og den ovennævnte side med fejlen om op. Jeg har prøvet at skrive til Surftown men de svarer ikke og jeg aner ikke hvordan man redigerer inde fra Surftown-siden. Jeg kan ikke html eller noget. Kan nogen hjælpe mig? Min side hedder aj-kunst.dk
På forhånd tak.
Anitta
PS. Har I også noget at gøre med det forum der ligger på facebook, for jeg prøvede at logge på der også men mit login bliver ikke accepteret.
not a support question