Hej superbrugere,
1. Jeg har installeret eStore og deres gateway bundle (til ePay/Dankort), men desværre så virker "Check ud" knappen = submission, ikke. Payment gateway mm. er sat op og skulle virke. Troede, det næsten var "plug'n'play;-) - det er det så langt fra;-)
Er der nogen af jer, som kører eStore (+payment bundle ePay) med Dankort og i så fald hvordan virker det?
2. Hvor findes den danske oversættelse af eStore? Jeg har selv oversat, men udvikleren vil ikke rigtigt lægge den op. De spørger efter en international digital kode? Er nogen af jer der har oversat til eStore, eMember og kender koden?
På forhånd mange, mange tak, hvis der er nogle af jer der har et svar.
Bedste hilsener
Susanne