Måske er det her bare for nemt?
jeg har taget en WP og installeret to plugins:"No Future Posts" og "Category Specific RSS Menu"
post overskriften er begivenhedens titel.
Offentliggørelsestidpunktet bruger jeg nu som start dato og kl for begivenheden.
Næste problem:
begivenhederne skal vises upside-down i forholdt til standard, hvor ældste står øverst i stedet for yngste.
Spørgsmål kan det gøres sådan?
theme index.php indeholder følgende:
<div id="content">
<?php if (have_posts()) : ?>
<?php while (have_posts()) : the_post(); ?>
<div class="post">
<h2>" title="<?php the_title(); ?>"><?php the_title(); ?></h2>
<p class="timestamp"><?php the_category(', ') ?> den <?php the_time('j F Y') ?> <?php comments_popup_link( '', '| 1 comment', '| % comments', '', ''); ?><?php edit_post_link('e',' | ',''); ?></p>
<div class="contenttext"><?php the_excerpt(); ?><p>" title="<?php the_title(); ?>">Read more...</p></div>
</div>
<?php endwhile; ?>
<div id="postnav">
<p><?php next_posts_link('« Older') ?></p>
<p class="right"><?php previous_posts_link('Newer »') ?></p>
</div>
<?php else : ?>
<h2>Page can not be found!</h2>
<p>The article or page that you are trying to reach can not be found. It may have been deleted or moved. Please use the navigation menus or the search box to look elsewhere.</p>
<?php endif; ?>
</div>
kan det ændres til:
<div id="content">
<?php $updowntxt='';
if (have_posts()) : ?>
<?php while (have_posts()) : the_post();
$updowntxt='<div class="post">
<h2>'.the_title().'</h2>
<p class="timestamp">'.the_category(', ').' den '.the_time('j F Y').' '.comments_popup_link( '', '| 1 comment', '| % comments', '', '').edit_post_link('e',' | ','').'</p>
<div class="contenttext">'.the_excerpt().'<p>Read more...</p></div>
</div>'.$updowntxt;
endwhile;
echo $updowntxt; ?>
<div id="postnav">
<p><?php next_posts_link('« Older') ?></p>
<p class="right"><?php previous_posts_link('Newer »') ?></p>
</div>
<?php else : ?>
<h2>Page can not be found!</h2>
<p>The article or page that you are trying to reach can not be found. It may have been deleted or moved. Please use the navigation menus or the search box to look elsewhere.</p>
<?php endif; ?>
</div>
Det her med at skrive php i html filer virker på mig lidt besynderligt, og det er grunden til at jeg spørger.
Ha en god dag
Mikael Boldt