Fatal error: Call to undefined function: is_active_module() in /home/www/wordpress.dk/wp-content/themes/WordPress DK Red/theloop.php on line 76
!!
:) Jesper
Fatal error: Call to undefined function: is_active_module() in /home/www/wordpress.dk/wp-content/themes/WordPress DK Red/theloop.php on line 76
!!
:) Jesper
Jep får den samme fejl.
Ja, det ser da ikke så godt ud. Jeg tror vi må vente på René, da jeg nok hellere må lade være med at rode alt for meget med temafilerne. Jeg har alligevel ikke rigtig nogen ide om hvad der er galt - ud over det der kan læses ud af fejlen.
Hvis du kører K2, så prøv at fjerne mellemrummene ved f.eks. at kalde mappen: wordpress_dk_red
Jeg har den samme oplevelse som JLaugesen her til morgen.
Ja, det ser da godt nok mystisk ud at der er mellemrum i mappenavnet. Det burde René da vide ikke er god stil. Jeg har i midlertid ikke FTP-adgang, så kan ikke rode med det.
Mellemrum eller ej, fejlen har ikke noget med det at gøre. At jeg internt henviser til en mappe med mellemrum har ikke meget med en funktionsfejl.
Spiri, du er meget velkommen til at lege med temaet, hvis du vil. Jeg har skiftet til standardtema til jeg selv får tid til at kigge på det. Forhåbentlig i næste uge eller ugen efter.
I øvrigt: Når der er fejl af denne art, er I til enhver tid velkomne til at skrive mig en e-mail eller sms - det er ikke hver dag jeg kigger i forumet og ikke hver dag jeg læser feeds.
Tak for info, Jesper, og tak for idéer til afhjælpelse, alle.
i stedet for at rode med nuværende k2 version, vil jeg forslå at I opgraderer til en nyere version, fordi K2.0 er nu Release Candidate 1 og allerede tilpasset WP 2.3. Endvidere har man fjernet support for ELA da den ikke funger i WP 2.3.
cheers mads
Jeg tænkte faktisk også på at maile dig René, men kom fra det igen, jeg har også selv haft lidt travlt med dit og dat :)
Du skal være logget ind for at skrive.