Re: brondbycykler.dk
Blev lidt overrasket. Jeg troede at når jeg klikkede på "brugte racercykler" så ville jeg få de brugte racercykler at se som du har til salg, men i stedet får jeg tekst om herrecykler samt et link til DBA.dk hvor alle cykler vises. nederst er der så nogle billeder af cykler men uden priser.
Hjemmesiden er en præsentation af din forretning - fint!
At bruge DBA.dk som webshop - ok - Din holdning er vel at man skal komme ned i forretningen og prøve en cykel. Selv om den er brugt skal den tilpasses kunden så derfor er dette ikke online/postordre-salg.
Dit andet produkt: Mobil cykelværksted - drukner på forsiden. Stærkt koncept. Når foråret kommer må der være mange virksomheder der kunne drage nytte af din service som medarbejder-pleje.
Dine tegnefilmsvideoer synes jeg er spild. Men optag gerne videoer for at vise detaljer, fif og vedligeholdelsestrick, præsentation af dit mobil-værksted, osv.
at vise, hvordan du gør dit arbejde vil ikke få dine kunder til at gøre det hele selv - tvært imod. Videoerne vil vise, at du har forstand på det du laver og det vil give dine kunder tryghed.
Der er et hul på forsiden når jeg kigger på din hjemmeside.
Prøv at sætte følgende ind i dit tema's Ekstra CSS:
.et_pb_section_2 {
min-height: 0px;
}