Jeg har fået følgende fejlmeddelelse efter opdatering af pluginns. Fejlen bevirker at jeg nu hverken kan se min side http://kirstenhelbak.dk eller komme ind på betjeningssiden så jeg kan arbejde i den. Lige efter at fejlen opstod havde jeg en Windovs opdatering med genstart og derefter er alt bare låst. Siden er en WP-side hostet hos UnoEuro Webhosting. Er siden tabt eller kan der gøres noget?
Med hå¨b om hjølp de bedste hilsner Kirsten
Warning: array_merge() [function.array-merge]: Argument #2 is not an array in /var/www/kirstenhelbak.dk/public_html/wp-content/plugins/really-simple-facebook-twitter-share-buttons/really-simple-facebook-twitter-share-buttons.php on line 1197
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/kirstenhelbak.dk/public_html/wp-content/plugins/really-simple-facebook-twitter-share-buttons/really-simple-facebook-twitter-share-buttons.php on line 1200
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/kirstenhelbak.dk/public_html/wp-content/plugins/really-simple-facebook-twitter-share-buttons/really-simple-facebook-twitter-share-buttons.php:1197) in /var/www/kirstenhelbak.dk/public_html/wp-includes/pluggable.php on line 899
not a support question