Hej, på toppen af denne side: kortlink.dk/7zvq står der sidenavnet oven over banneret. Hvordan får jeg det væk, uden at fjerne sidenavnet fra siderne stillingen og hold?
Mvh.
Hej, på toppen af denne side: kortlink.dk/7zvq står der sidenavnet oven over banneret. Hvordan får jeg det væk, uden at fjerne sidenavnet fra siderne stillingen og hold?
Mvh.
Så skal du lave en side template uden det navn, som du kan benytte til de 2 sider.
Se her: http://codex.wordpress.org/Pages#Page_Templates
Mvh
Jacob
Okay. Det ser jo meget fornuftigt ud, tak for hjælpen :-)
Hvis jeg vil fjerne sidenavnet på alle siderne, er det så <?php get_header(); ?> jeg skal fjerne?
Nej.. den fjerner referencen til din header.php... Du skal formentlig i header.php finde den der hedder <?php bloginfo('name'); ?> og så fjerne den i stedet...
Hmm.. hvis du har gang i sideskabeloner, skal du måske gøre noget andet... kopier eventuelt hele header.php over i din template, og fjern så <?php get_header(); ?> .-- og derefter kan du så fjerne den jeg nævnte... <?php bloginfo('name'); ?>
Jeg tror det du vil have fjernet, er overskriften fra hver side. Altså den hold-navn der står over holdets grafiske banner?
Hvis ja, så fjernes referancen via
<h3 class="post_title"> og indtil </h3>
Enten skal du fjerne det i single.php eller page.php - afhængeligt af hvordan du har skrevet de enkelte sider/indlæg.
Hvis du har lavet det som et indlæg (post) og placeret det i en kategori, kan du evt lave en category-hold.php som så læses hver gang noget skrives i den kategori.
Hvis du har lavet det som en side/underside (page), bør du lave en side template som jacobask nævner.
Men det kan være en god idé at beholde sidenavnet, men blot ikke vise den. Jeg har fx et site, hvor sidenavnet er integreret i grafikken. Men aht. til søgemaskiner og tilgængelighed m.m., så har jeg blot fjernet #logo og #tagline (eller hvad de nu hedder i det givne tema) med CSS-regler: fx #logo { display: none; }. Det samme kan man da gøre med H3'erne. Eller?
Hej igen. Maxemil2's løsning hjalp, den gjorde præcis som jeg ønskede, tusind tak!
Georg -> Jeg har også læst mig frem til at det ville være dumt at fjerne, ifht. søgemaskineoptimering.
Du skal være logget ind for at skrive.