Jeg er lidt på Herrens mark;
Jeg har i det sidste års tid kæmpet "lidt" med regelmæssige skjulte "iframe"-indlejringer af skjulte links på min blog, der bliver hostet af one.com. Jeg har heldigvis opdaget, at det er ret nemt at fjerne dem igen (søg på bloggens indlæg og gå ind og fjern dem i indlægget), MEN jeg kan til gengæld ikke opdatere min WP til nyeste udgave.
Sidst jeg prøvede det (for over et år siden) fandt jeg lige pludseligt, helt tilfældigt, "the winning combination", men jeg aner ikke, hvad jeg gjorde rigtigt dengang. Det skete, efter at jeg i et stykke tid kæmpede med at stå med en helt hvid side, når jeg prøvede at opdatere alt det nødvendige. Jeg vil, pga. virus-irritationen, meget gerne opdatere min blog, og jeg har også prøvet WP's automatiske opdatering, men dette kan ikke lade sig gøre på one.com fordi de ikke tillader afgang til dere SQL-databse.
Nu tænkte jeg så, at jeg kunne oprette bloggen hos Wp themselves og så viderestille fra mit domæne formedelst vist nok 10 dollars årligt (selvom betaling for noget på www, man kan få gratis, er imod mine principper). Men jeg kan ikke gennemskue det. Har andre regnet den ud, og kan I måske hjælpe mig videre?
not a support question