Hej
Jeg beklager på forhånd mit trivielle spørgsmål, men jeg har brugt hele dagen på at læse guides igennem og det virker stadig ikke.
Jeg skal flytte min Wordpress side fra Chost til Unoeuro, jeg beholder min adresse.
Via Cpanel har jeg både taget en "Full Backup" en "Home Directory" og en "Database" backup.
Men jeg er i tvivl om, hvor meget der reelt skal flyttes hen på det nye webhotel, jeg har prøvet 3 forskellige backups som alle ender ud i forskellige fejl. Den største backup jeg har er 33 mapper (alt fra apache_tls til mysql og userconfig m.m.), den mindste er kun 3 mapper (wp-admin, wp-content og wp-includes + en håndfuld php filer).
OG så er jeg i tvivl om jeg har taget backup rigtigt, for nu kan jeg jo ikke tilgå mit site mere eftersom det er flyttet server, men jeg kan stadig godt tilgå filerne fra Cpanel - bare så I ikke foreslår plugins til Wordpress ift. backup :)
Jeg har både prøvet kun at flytte "public_html" (via FileZilla) og "den store backup", men der er noget med en .htaccess fejl som er skyld i, at når jeg tilgår min (åbenbart tomme) hjemmeside, så begynder der et download af sidens indhold ("Vil du åbne eller gemme filen"), hvilket ikke er særligt betryggende heller.
Jeg har ændret wp-config.php ift. databaser brugernavn+password, hostname m.m.
Opsummering: Mit Wordpress site kan ikke tilgås, når urlen tastes ind vil den starte download af en fil.
Hjælp?
not resolved