I går aftes sad jeg og redigerede en post i WP. Jeg fik skrevet noget jeg ikke skulle, og fortrød et par gange (stadig i editoren) med Ctrl+Z.
Det underlige er, at på eksakt samme tidspunkt ændrede min font i Firefox sig. Hele WP-kontrolpanlet og teksten i editoren skiftede skrifttype, og også når jeg kigger på min side http://kulturfoto.dk/ i FF, har den ændret font.
Jeg har intet ændret i min font-family i mit stylesheet, den hedder stadig Arial, Tahoma, Verdana (som jeg dog gætter på er Windows fonte, da jeg ikke lige kan finde dem i FF). Men når kontrol-panelets font også har ændret sig, har det vel heller ikke noget at gøre med mit CSS stylesheet.
Min side ser stadig tilfredsstillende ud i IE, Safari og Chrome, men er altså skredet i svinget i FF.
Jeg har tilmed forsøgt at afinstallere FF og geninstallere det, i håb om det var en font-standard jeg var kommet til at ændre, men heller ikke det hjælper. Men FF har nogle gode egenskaber (filer) til at huske de sidste brugerindstillinger, så måske er en afinstallering ikke nok?
Nogen der har et bud på hvad pokker jeg har lavet, da jeg sad og rodede med mit Ctrl+z i kontrolpanelet. Jeg tror da det var dér, men er ikke 100% sikker.
På forhånd tak :-)
Peter