Kære alle.
Beklager hvis jeg ikke får formuleret mig korrekt, og muligvis stiller "noob" spørgsmål, men sagen er den at jeg aldrig, som i aldrig nogensinde, har benyttet eller redigeret i wordpress.
Nå, så til sagens kerne. Jeg har en bekendt som har overtaget et firma, og derfor vil have redigeret lidt på forsiden af hjemmesiden (er link tilladt her inde ? ellers må en moderator lige prikke til mig :) ) https://byensbilsalg.dk .
Det er det billede der ligger på forsiden, der linker til Værksted. Der står flg tekst : Det er vigtigt for mig, at din bil altid får den bedste service - Indehaver Mikkel. Der vil jeg have skiftet billedet, rettet stavefejl og rettet til nye indehavers navn.
Jeg er inde i WP-admin, og har bla kigget under "sider", "udseende" "plugins", "indstillinger" m.m.
Jeg kan simpelthen ikke finde det sted hvor jeg skal redigere. Vil jeg redigere tema, så er det kun menu'erne på siden, som jeg kan redigere i og flytte rundt med. Jeg kan overhovedet ikke gennemskue hvor jeg skal redigere det.
Er der et klogt menneske her inde, som vil guide mig. Jeg har stirret mig helt blind på det.
Tak :)
not a support question