Hej... Jeg håber der er nogen herinde som kan hjælpe mig med et spørgsmål angående mit tema - mener også at have set på andre temaer at det samme kan være tilfældet.
Først: Siden er Blogtrend.dk
Så følger så mit spørgsmål:
I mit tema, er det en fane øverst oppe, som hedder "Forsiden" (omdøbt fra Homepage), som jeg meget gerne ville have lavet om til en statisk side, men når jeg går ind under indstillinger, er denne fane ikke på listen over sider jeg kan vælge som statisk forside, derfor ville jeg høre om der eventuelt var nogen der kunne fortælle mig om det stadig kan lade sig gøre, samt hvordan, at gøre denne til dette. Det skal siges, jeg før har haft et andet tema, det var på samme måde, som jeg selv forsøgte mig med at lave forsiden til en statisk side, men havde ikke held med det - kort sagt, jeg fik vist ødelagt hele temaet :o( så er ikke vildt klog på hvordan og hvorledes, desværre...
Kan sagtens oprette en ny fane/side, kalde den for forsiden og gøre den til statisk forside, men så har jeg pludselig 2 forsider, som ikke virker helt heldigt :o(
Som et lille ekstra spørgsmål:
Nu har jeg i mine indlæg, gjort således at links åbnes i et nyt vindue, således at folk ikke ledes væk fra min blog ved at trykke på et link - sådan noget synes jeg selv er lækkert, og vil gerne have på min blog. Jeg kan dog ikke finde ud af om dette er muligt at lave på linksene i min blogroll (hos mig kaldet Links). Hvis nogen eventuelt har en ide om hvordan man kan lave det i denne også, ville jeg blive meget glad og takenemmelig :D
På forhånd tak & fortsat god dag :o)
not a support question