Hej alle sammen
Jeg håber, at I har lyst til at hjælpe en nybegynder ud i denne wordpress verden. Jeg er i fuld gang med at lave en hjemmeside, som skal fungere som en online webshop, men mine produkter er dog lidt anderledes end mange traditionelle webshops. Mine produkter personliggøres efter kundens ønske, og her vil jeg forsøge at gøre købsflowet så enkelt som muligt. Kort forklaret er flowet som følger:
1) Kunden indtaster parametre på en formular på min hjemmeside, som hjælper mig til at personliggøre produktet.
2) Jeg sender kunden et link til min hjemmeside med tre forslag til produktet
3) Kunden trykker på linket og bliver dirigeret til min hjemme, hvor kunden får præsenteret tre forslag til personliggjorte produkter. Kunden kan vælge at købe et eller flere af forslagene.
Punkt 3 driller mig. Det skal både være så enkelt som muligt for mig at oprette kundens produkter, og samtidig skal det være så enkelt som muligt for kunden at vælge at købe et eller flere af mine tre forslag til produkter. Kender I til plugins som vil kunne hjælpe mig? Eller eventuelt andre fora, hvor jeg vil kunne læse mere eller få hjælp til personliggjorte produkter på wordpress webshops?
På forhånd mange tak for jeres hjælp og input.
Morten