Ny på wp og anvendelse, dog opstår der det problem med gallery, at mine oploadede fotos placerer sig bag header, hvor er det lige den ændring skal foretages.
/Users/henningjensen/Desktop/Skærmbillede 2012-08-22 kl. 11.30.55.png
Foto gallery
(10 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
/Users/henningjensen/Desktop/Skærmbillede 2012-08-22 kl. 11.30.55.png
Vi har ikke umiddelbart adgang til dit Desktop...Skrevet 13 years siden # -
Klart der ingen adgang er. Problemet er dog enkelt at forklare. Egne billeder placerer sig bag ved header billed, og det sklulle jo gerne være modsat, så det er muligt at se det væsentlige nemlig biledet. Men hvordan styrer jeg placering og hvilket lag det skal ligge i, for som jeg tænker skal det bare ligge forest.
Skrevet 13 years siden # -
Det er nok nemmere for os at svare på, hvis vi rent faktisk kan se problemet.
Der er mange ting der kan gå galt.Skrevet 13 years siden # -
Du kan se problemet på sitet svendborgsingleklub.dk, på menupunkt Foto gallery, Billederne placerer sig pænt under header, i det øjeblik du vil se det større, opstår problemet
style.css#544Fjern:
z-index: 9999;Skrevet 13 years siden # -
Hej Seffen
Tak for dit svarsom jeg syntes var dejlig enkelt. På min mac maskine mangler jeg min søgefunktion F3, så jeg har søgt i style.css og kørt den igennem linie for linie, uden at finde det z-index.
Kan du give mig lidt yderlige hint.
Kan du give mig lidt yderlige hint.
Det er sektionen#branding{}der skal rettesSkrevet 13 years siden # -
Tak Steffen
Det var lige den sidste knast der skulle til for nu ser det meget fint ud.Skrevet 13 years siden # -
på din mac .. hvad med cmd+f ?
Tilføj dit Google+ profilbillede til google søgeresultater ( http://goo.gl/erzPa )Skrevet 13 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved