Hej! Jeg laver en side hvor jeg bruger temaet: Krystal Lawyer. Der er et stor foto næsten i toppen. Når jeg henter mit foto ind som er 1024 pixels i bredden, skalleres det op i størrelse så det dækker alt for meget. Hvor kan det redigeres. Jeg har hentet det ind som baggrundsfoto, er det forkert? Anne-Marie
foto skalleres op i størrelse
(6 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 6 years siden #
-
Du bliver nød til at give et link til din hjemmeside, så er det meget lettere at finde den CSS kode som skal ændres.
Jeg bruger Webudviklerværktøjet i Chrome eller Firefox (Crtl+Skft+i) for at undersøge CSS og afprøve ændringer.
Skrevet 6 years siden # -
hvad mener du med link til hjemmeside? adressen? jeg arbejder på ingstrup.dk
Hej Anne-Marie
Som jeg forstår problematikken, så fylder det billede du snakker om, mere end 100% af skærmhøjden.
Det er fordi at der er sat en såkaldt padding til at være 100px i top og i bund af den række.Nu kender jeg ikke dit tema, men du har sikkert en sektion med en række indeni, i din page-builder. Der skal du fjerne denne padding - altså, sætte den til 0. :-)
Daniel Brogaard Nielsen | Indehaver af DBNWeb - https://www.dbnweb.dk/ | WP-udvikling, Affiliate MarketingSkrevet 6 years siden # -
Jeg kan ikke finde elementet med billedet via Webudviklerværktøjet. Det ligner et baggrund image.
Dit tema hedder North og er et betalingstema.
Jeg har ikke råd til at hjælpe dig yderligere. Du må spørge temaudvikleren.
Hvis du løber tør for kræfter, så vil jeg gerne tage et kig backend.
Skrevet 6 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question