Jeg er ved at prøve at lade wordpress selv klare at opdatere plugins og sig selv, så jeg ikke skal hente en zip fil, pakke den ud og uploade via FTP - det er jo genialt at man kan gører det hele via sin browser, men det virker ikke helt.
Jeg kommer så langt som at skal indtaste mine FTP oplysninger, men så stopper festen ligesom...
Jeg får denne fejl:
Warning: ftp_rawlist() [function.ftp-rawlist]: open_basedir restriction in effect. File(/tmp) is not within the allowed path(s): (/var/www/web1/html/:/var/www/web1/phptmp/:/var/www/web1/files/:/var/www/web1/atd/:/var/www/web1/includes/:/tmp/) in /var/www/web1/html/wp-admin/includes/class-wp-filesystem-ftpext.php on line 192
Warning: ftp_rawlist() [function.ftp-rawlist]: Unable to create temporary file. Check permissions in temporary files directory. in /var/www/web1/html/wp-admin/includes/class-wp-filesystem-ftpext.php on line 192
Kan ikke finde WordPress-pluginmappen.
Kan det være fordi at når jeg logger ind med ftp så ligger wordpress i et dir, som hedder /html/ som er DOCUMENT_ROOT altså er DOCUMENT_ROOT og "FTP_ROOT" ikke de samme?
Kan man gører noget ved dette?